Radno Vrijeme Zimsko 01.10.-31.05Utorak-Petak 08:00 -16:00
Radno Vrijeme LJetno 01.06.-30.09.Uto.-Pet.08:00-16:00 Sub-Ned. 08:00 - 13:00

Privacy Policy

OPĆI UVJETI POSLOVANJA

OPĆI UVJETI POSLOVANJA

Društvo PeRiLand d.o.o. registrirano je kod Trgovačkog suda u Rijeci pod matičnim brojem subjekta 05229600, OIB 24411253203.

Ovi opći uvjeti poslovanja propisuju uvjete i pravila korištenja usluga koje PeRiLand d.o.o. (dalje u tekstu Društvo) pruža u okviru obavljanja registrirane djelatnosti:9601, (Pranje i kemijsko čišćenje tekstila i krznenih proizvoda).

Ovim Općim uvjetima poslovanja uređuju se odnosi između Društva kao pružatelja usluga s jedne strane i korisnika usluga (u daljnjem tekstu: Korisnik) s druge strane.

Korištenjem usluga Korisnici iskazuju da se u cijelosti slažu s ovim općim uvjetima poslovanja.

 

2.

Tijekom dugogodišnjeg iskustva i tradicije, sve predmete zaprimljene u svrhu pružanja usluga Društvo tretira prema visokim standardima kvalitete, pravilima struke te sukladno deklaraciji koja se nalazi na odjevnom predmetu koji se čisti, suvremenom tehnologijom i profesionalnim sredstvima od strane tehnologa, deterdženata za pranje ,kemijskih čistača te ostalog stručnog i educiranog osoblja.

3.

Uzimajući u obzir delikatnost i specifičnost usluga koje Društvo pruža molimo da prije odabira usluge proučite i pročitate opće uvjete poslovanja, a koji se odnose na karakteristike predmeta za koje naručujete usluge.

 

3.1. U tablici 1.1. možete pronaći podatke o životnom trajanju pojedinih predmeta prema njihovoj starosti.

 

Tablica procjene vrijednosti odjeće u postocima prema starosti

Prosječan vijek trajanja

Vrsta odjeće Prosječan vijek trajanja
Tkanina 4
Prirodno krzno 7
Glatke i velur kože 5
Mc cloud jakne 5
Odijelo 4
Hlače, suknje, košulje 3
Kravate, cipele 2
Sportska odjeća 4
Kardigan majice 4
Večernje odjelo 1
Vjenčanica 7
Popluni 6
Prekrivači za krevet 6
Zavjese 5
Prekrivači za namještaj 5
Kućno rublje 4
Tepisi 7

 

Uzimajući u obzir životni vijek pojedinog predmeta nedostaci koji se mogu pojaviti nakon izvršene usluge rastu proporcionalno starosti predmeta.

 

3.2. Društvo ne preuzima odgovornost za privjeske, kopče, remene, zatvarače i sve ostale aplikacije. Navedeni dodatci odjevnim predmetima često ne podliježu uputama za održavanje na ušivnoj deklaraciji zbog loše kvalitete materijala od kojih su napravljeni. U procesu izvršenja usluge Društvo isto nije u mogućnosti predvidjeti slijedom čega ne odgovara za isto.

 

3.3. Predmet koji ne sadrži ušivenu etiketu s naznačenim postupkom njege Društvo preuzima na postupanje isključivo i jedino na odgovornost Korisnika. Takav predmet podvrgnut će se odgovarajućem procesu njege uz poštivanje pravila struke i našeg dugogodišnjeg iskustva u njezi tekstila.

 

3.4. Pružatelj usluga ne može garantirati otklanjanje svakog zaprljanja (zbog same vrste zaprljanja, neodgovarajućeg pokušaja prethodnog tretiranja i cijelog niza drugih faktora/čimbenika) što ne znači da usluga nije izvršena profesionalno i prema pravilima struke.

 

3.5. Tijekom upotrebe, nošenja i njege predmeta dolazi do raznih mehaničkih utjecaja, trenja i habanja tekstila, izloženosti svijetlu i kemikalijama te znoju, koji smanjuju uporabnu vrijednost predmeta. Ovi utjecaji ponekad dođu na vidjelo tek nakon postupka njege, pranja, kemijskog čišćenja te je u odnosu na iste isključena odgovornost Društva.

 

3.6. Na mjestima povećanog pritiska na materijal te uslijed mehaničkog trenja (donji dio hlača, laktovi kod primjerice sakoa) dolazi do povećanog sjaja. U samom procesu čišćenja i naknadnog glačanja navedeno se nikako ne može ublažiti te za ovakve nedostatke Društvo ne snosi odgovornost.

 

3.7. Ako proizvođač odjevnog predmeta nije poštivao uvjete lijepljenja sloja međupodstave na frontalno fiksiranim dijelovima odjeće, prilikom kemijskog čišćenja može doći do odljepljivanja flizelina što se očituje stvaranjem mjehurića na površini osnovne tkanine. Navedeno se nikako ne može ublažiti te za ovakve nedostatke Društvo ne snosi odgovornost.

 

3.8. Podaci na ušivenim etiketama moraju odgovarati stvarnom predmetu za koji se usluga naručuje. Proizvođač je odgovoran za točnost navednih podataka. Međunarodno važeći simboli moraju se odnositi na cijeli predmet, uključujući gumbe i sastavne dijelove odjevnog predmeta (šljokice, perlice, krzno-umjetno/pravo i sl.) pri čemu treba računati na višestruko čišćenje. Ako su simboli na ušivenoj etiketi pogrešno navedeni, za oštećenje u čišćenju odgovara proizvođač.

 

3.9. Elastanska vlakna s vremenom i pod utjecajem mehaničkog djelovanja gube svoju elastičnost, a nerijetko dolazi i do kidanja niti. Društvo ne snosi odgovornost u odnosu na ovakve posljedice.

 

3.10. Mehanička oštećenja koja postanu uočljiva nakon izvršene usluge najčešće nisu posljedica procesa čišćenja već je riječ o pohabanim i oslabljenim područjima nastalih od nošenja ili izvučene i napukle niti, a koje su u tijeku čišćenja zbog mehaničkog djelovanja jače došle do izražaja. Za ovakve nedostatke Društvo ne snosi odgovornost.

 

3.11. Do promjena obojenja i posivljenja dolazi najčešće zbog nedovoljne postojanosti obojenja na otapalo ili vodu. U slučaju da opisane promjene nastanu kod obrade koja odgovara oznakama na ušivenoj etiketi tada je uzrok u nedovoljnoj kvaliteti materijala ili su pogrešno uneseni podaci na ušivenoj etiketi. Za ovakve nedostatke Društvo ne snosi odgovornost.

 

3.12. U promjene obojenja ubraja se i blijeđenje tona uzrokovanog zbog izlaganja umjetnom i sunčevom svijetlu. Iako ove promjene nisu uzrokovane čišćenjem iste nakon čišćenja postaju jasnije uočljive. One nastaju zbog dugotrajne uporabe ili zbog slabe postojanosti na svijetlo. Jako su izražene kod zavjesa i sličnog tekstila koji su zbog svoje namjene duže izloženi svjetlu. Zbog dugog izlaganja suncu dolazi do oštećenja vlakana koje postaje uočljivo nakon kemijskog čišćenja. Za ovakve nedostatke Društvo ne snosi odgovornost.

 

3.13. Ako je tekstilni predmet bio napadnut od mikroorganizama mrlje nastale na mjestu rasta njihovih kolonija ne mogu se ukloniti, ali u čišćenju mogu promijeniti boju. Za ovakve nedostatke Društvo ne snosi odgovornost.

 

3.14. Predmeti od kože i tepisi često nemaju deklaraciju (upute o njezi, sirovinski sastav) ili je na deklaraciji zabranjen bilo koji način održavanja. Zbog toga se nevedeni predmeti tretiraju isključivo na odgovornost Korisnika.

 

3.15. Predmete (odjevne i ostale) koji su zaprimljeni na uslugu krojačkog popravka, dezinfekcije ozonom ili glačanja nismo dužni pregledavati prilikom zaprimanja na navedene usluge.  Nismo dužni ukazati ili upozoriti na oštećenja, mrlje ili druge nepravilnosti koje se nalaze na predmetu tako da za iste ne odgovaramo i ne primamo reklamacije.

 

ZAVJESE

 

3.16. Zbog svoje specifične namjene zavjese su uporabni tekstilni predmet koji dugotrajnim izlaganjem različitim utjecajima (sunčevoj svjetlosti, toplini grijućih elemenata poput radijatora, prašini, duhanskom dimu i česticama čađe) mogu promijeniti i umanjiti njihova svojstva. Određena oštećenja poput žutila, oslabljenja i pucanja materijala, gubitka boje, gubitka čvrstoće materijala mogu biti vidljiva tek nakon procesa pranja/čišćenja. Za ovakve nedostatke Društvo ne snosi odgovornost.

 

BOJANJE TEKSTILA

 

Zbog niže navedenih rizika kod bojenja tekstila, ti se predmeti preuzimaju na bojenje isključivo na odgovornost Korisnika.

 

3.17. Društvo na usluge bojenja preuzima isključivo predmete načinjene od prirodnih vlakana kao što su pamuk i lan s vrlo malim postotkom elastanskog vlakna (do 5 %).

 

3.18. Proces bojanja provodi se na temperaturi od 90 stupnjeva u vremenskom trajanju od 3 sata.

 

3.19. Kod odjevnih predmeta s podstavom može doći do pucanja podstave, gužvanja, nejednakog obojenja ili čak određenog postotka skupljanja. Navedeni predmeti ne mogu se izglačati.

 

3.20. Masne mrlje na odjevnom predmetu koje prije bojanja nisu uklonjene, fiksirat će se, bojilo ih neće prekriti te će postati izraženije.

 

3.21. Kod odjevnih predmeta koji su na nekim mjestima izblijeđeni jer su došli u doticaj s agresivnim kućanskim sredstvima za izbjeljivanje, moguća je pojava rupa ili djelomičnog i nejednakog prikrivanje bojom. Krajnji rezultat ovisi o tome da li je došlo do površinskog ili dubinskog  oštećenja materijala.

 

3.22. Ako se na odjevnom predmetu nalazi konac koji je sintetički, a ne pamučni, isti se neće obojati, može se skupiti pri čemu se materijal na tim dijelovima nabora i nije ga moguće izglačati.

 

3.23. Odabirom korištenja usluga bojanja potvrđujete da ste u cijelosti upoznati s ovdje navedenim rizicima te na iste bezuvjetno pristajete.

 

KOŽA

 

3.24. Prava koža je prirodan proizvod. Ona je porozna i propušta zrak, upija i propušta tjelesne tekućine, razmjerno slabo upija vodu, ima odličnu elastičnost, dobru termičku otpornost i pri većim oštećenjima pokazuje svoju dobru mehaničku čvrstoću. Njeno ponašanje prilikom nošenja i čišćenja razlikuje se od tekstilija.

 

3.25. Kožni odjevni artikli, obuća i modni dodaci se rade iz koža različitih životinja, stoga njega i čišćenje kožnih predmeta zahtijeva različite vrste obrada.

 

3.26. Neke značajke kože mogu postati vidljive tek nakon čišćenja. Koža može:

 

postati neotporna zbog gubitka završne obrade

postati flekava zbog oslobađanja ljepila

pokazati znakove korištenja: npr. izgubljeni šavovi i fiksirane mrlje

sadržavati greške kao što su pukotine, rupice od šivanja, brazgotine koje ne moraju biti odmah vidljive zbog zaprljanja

sadržavati mrlje koje su tretirane kod kuće (krv, ljepila, kem. olovke, lakovi, sandolin i sl.) koje se ponekad neće moći u potpunosti ukloniti

biti obojena bojilom koje nije otporno na uvjete čišćenja pa odjevni predmet može promijeniti boju

biti spajana od više dijelova  i vrsta kože različitih boja zbog čega nakon čišćenja može doći do vidljivih razlika u obojenju

sadržavati plijesan koja se u većini slučajeva ne može otkloniti ili se nakon nekog vremena, usprkos čišćenju, ponovo vrati

sadržavati šavove koji na dijelovima gdje se koža spaja mogu popuštati tj. slabiti

sadržavati neugodne mirise koji se mogu zadržati i nakon čišćenja

imati svijetlu podstavu pa može doći do prelaska boje (osobito kod pamučnih podstava)

imati ovratnik i orukavlja zasićena masnoćom od kože te mogu biti izblijeđeni od trenja, pri čemu će nakon čišćenja ostati svijetla površina koja se može dovesti u prvobitno stanje eventualno dobojavanjem (dodatna usluga)

3.27. Prilikom bojenja glatke kože, koža se može lagano ukrutiti. Ova pojava se umanjuje nošenjem i mehaničkim gibanjem. Kvaliteta bojanja ovisi isključivo o boji i kvaliteti podloge predmeta koji se boji.

 

3.28. Društvo ne garantira za:

 

Kvalitetu kože od koje je predmet sačinjen,

Kvalitetu boje na kožnim i tekstilnim dijelovima pri čemu može doći do prelaska boje s kože na podstavu ili do promjene obojenja kože prilikom čišćenja

Odstranjivanje svih vrsta dubinskih zaprljanja na koži pogotovo onih nastalih od plave boje sa jeans odjevnih predmeta

Odstranjivanje svih vrsta dubinskih zaprljanja na tekstilnom dijelu i podstavi

3.29. Pored iskustva čistača, optimalna kvaliteta čišćenja ovisi o ručnoj obradi i specifičnim pomoćnim sredstvima koja se koriste za kožu. Društvo raspolaže kvalificiranim i stručnim osobljem, posebnim tehnologijama za čišćenje kože, specijalnim programima i dodacima za čišćenje, nanošenje vodootporne zaštite, oplemenjivanje te završno ručno bojenje kože.

 

3.30. Odabirom korištenja usluge čišćenja kožnih artikala i modnih dodataka potvrđujete da ste u cijelosti upoznati s ovdje navedenim rizicima, te na iste bezuvjetno pristajete.

 

TEPISI

 

3.31. Prilikom čišćenja sintetskih tepiha ili tepiha od prirodnih vlakana (vune ili svile), nemoguće je u potpunosti ukloniti specifična zaprljanja poput tinte i boje, krvi, urina, kave i sl.

 

3.32. Miris urina kućnih ljubimaca nemoguće je u potpunosti ukloniti s tepiha.

 

3.33. Kod čupavih tepiha ili tepiha visokog flora nemoguće je u potpunosti ukloniti životinjske i ostale dlake te postoji mogućnost da se nakon čišćenja i dalje truse. Postoji mogućnost da se visoki flor nakon čišćenja polegne.

 

3.34. Kod vunenih, svilenih i unikatnih tepiha linjanje vlakana normalna je pojava, a ovisi o kvaliteti vlakana i načinu izrade tepiha. Sasvim je normalno da se linja 10 % od težine vunenog tepiha.

 

3.35. Manji vuneni tepisi do 12 kg ili 4m2 čiste se kemijski, a veći vuneni tepisi čiste se na odgovornost stranke metodom šamponiranja i centrifigiranja.

 

3.36. Prilikom čišćenja ili pranja tepiha s tvrdim dnom može doći do odljepljivanja poruba ili prodiranja ljepila na lice ili naličje tepiha pri čemu dolazi do pojave žutih mrlja kje je nemoguće ukloniti.

 

3.37. Franđe je nemoguće izbijeliti, a ako su oštećene prethodnim postupcima ili zbog starosti moguće je da se oštete još i više.

 

3.38. Nakon procesa pranja/čišćenja do izražaja mogu doći:

 

Oštećenja nastala od grijaćih tijela (kamina, radijatora odnosno grijanja)

Oštećenja nastala od dugotrajnog izlaganja direktnom sunčevom svjetlu (promjena u tonu obijenja)

Polegnuti flor od težine namještaja koji je stajao na njemu

Oštećenja nastala od hodanja (a ovise o kvaliteti izrade tepiha)

Tretiranje tepiha raznim kućanskim sredstvima koja nisu dobro isprana s tepiha

3.39.Kod čvoranih, pletenih i ručno rađenih unikatnih tepiha prilikom čišćenja može doći do “razlijevanja” boje zbog loše postojanosti obojenja i oštećenja/rasplitanja ruba tepiha na što ne možemo utjecati.

 

3.40. U procesu čišćenja viskoznih tepiha može doći do znatnog gubitka čvrstoće (linjanje i trušenje tepiha), gubitka sjaja i razlijevanje boje. Na viskoznim tepisima svijetlih boja postoji mogućnost formiranja žutih mrlja od vlage i sunca koje nije moguće ukloniti procesom čišćenja.

 

3.41. Potpuno bijeli tepisi skloni su posivljenju i nemoguće ih je doveati u prvobitno stanje.

 

3.42. Tepisi koji po deklaraciji proizvođača imaju sve načine čišćenja zabranjene čiste se isključivo na odgovornost stranke i stranka svojim potpisom daje pristanak na čišćenje.

 

DEZINFEKCIJA OZONOM

 

3.43. Ozon je prirodan, jako oksidirajući plin koji snažno djeluje na različite vrste bakterija, virusa, plijesni, gljivica i insekata pri čemu ne mijenja strukturu materijala, ne oštećuje materijal i ne mijenja boju materijala. Ozon je potpuno bezopasan za artikl koji se dezinficira. Procesom ozonizacije/dezinfekcije artikl se ne čisti, već samo dezinficira ozonom.

4.PRISTANAK NA RIZIK

4. Uzimajući u obzir opisano pod točkom 3. ovih Općih uvjeta Korisnik se slaže da neće smatrati odgovornim Društvo niti će tražiti naknadu štete u slučajevima u kojima Društvo ne može biti odgovorno za nastalu štetu.

 

4.1. Odgovornost Društva za štetu isključuje se za:

 

oštećenja, slabost materijala, greške na materijalu koje nisu uočljive prije procesa čišćenja ili pranja

tretiranje predmeta bez ušivene privjesnice

tretiranje predmeta s ušivenom privjesnicom koja ne odgovara pravilnom održavanju predmeta

tretiranju artikla loše postojanosti obojenja materijala pri čemu je moguć prelazak boje s jednog dijela na drugi

tretiranje odjevnih predmeta s prirodnim krznom koje, zavisno o starosti i kvaliteti, nije postojano u procesu kemijskog čišćenja dozvoljenog prema ušivenoj privjesnici odjevnog predmeta

za prirodno i umjetno krzno koje se ne može odvojiti od odjevnog predmeta (jakne sa kapuljačom, orukavljem i sl.), koje nije postojano u procesu kemijskog čišćenja dozvoljenog prema ušivenoj privjesnici odjevnog predmeta, odnosno za koje podaci na ušivenoj etiketi ne odgovaraju stvarnom predmetu za koji se usluga naručuje slijedom čega za iste odgovoara proizvođač (tč. 3.6. ovih Općih uvjeta)

starost, dotrajalost odjevnog predmeta, koja rezultira kroz gubitak tona obojenja, skupljanje, gubitak izvornog oblika te slabljenje-pucanje materijala

tretiranje predmeta s aplikacijama (kopče, perlice, šljokice, zatvarači, gumbi i pojasevi)

5.REKLAMACIJA USLUGE

5. Prilikom odabira usluge i zaprimanja predmeta u obradu djelatnici Društva će zajedno s Korisnikom izvršiti detaljan pregled proizvoda. Korisnik je dužan obavijestiti djelatnika koji preuzima predmet o stanju predmeta.

 

5.1. Ukoliko se primijete nedostaci ili potencijalni rizici, djelatnici će na iste upozoriti Korisnika, te će se o istome sastaviti zapisnik. Zapisnik sadrži datum i vrijeme sastavljanja zapisnika, nedostatke odnosno potencijalne rizike te potpis osobe koja je zaprimila predmeti potpis Korisnika.

 

5.2. Potpisivanjem Korisnik je suglasan da se usluga izvrši na njegov rizik te se isključuje dgovornost Društva za svaku štetu.

 

5.3. Jednom unesene podatke i napomene u programski softwer, koji Društvo koristi u svom poslovanju, Društvo tj. osoblje Društva koje koristi program nisu u mogućnosti naknadno mijenjiti budući da program isto ne dozvoljava (zaštita od strane vlasnika programa).

 

5.4. Radi izbjegavanja svake sumnje kako u trenutku zaprimanja, unatoč visokoj educiranosti osoblja Društva nije moguće uočiti sve nedostatke na predmetu (starost predmeta, neistiniti podaci na ušivenoj etiketi i sl.) Društvo ne snosi odgovornost za nedostatke koji se pokažu, zbog svojstva predmeta postojanih u trenutku predaje predmeta Društvu, a kako je navedeno u točki 4. ovih Općih uvjeta.

 

6.

Ako se neki od nedostataka pokaže tijekom postupka čišćenja/bojanja i sl. Društvo će zastati s uslugom, a djelatnik Društva kontaktirati će Korisnika i od njega zatražiti uputu o daljnjem postupanju. O navedenoj okolnosti će se sačiniti Zapisnik koji će sadržavati sve elemente kao i Zapisnik iz točke 5. ovih Općih uvjeta. Potpisivanjem zapisnika Korisnik je suglasan da se usluga izvrši na njegov rizik, te se isključuje odgovornost Društva za svaku štetu.

7.

Po izvršenoj usluzi Korisnik je dužan predmet bez odgađanja pregledati.

8.

Nakon što Korisnik pregleda i preuzme predmet nad kojim je usluga izvršena Društvo više ne odgovara za nedostatke koji su se mogli opaziti uobičajenim pregledom.

 

Društvo je dužno u poslovnim prostorijama vidljivo istaknuti obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora iz stavaka 1. i 2. ovoga članka.

9. PRAVA

U slučaju da Korisnik nije zadovoljan izvršenom uslugom, odnosno smatra da postoje nedostaci koje je uzrokovalo Društvo istom je dužan bez odgađanja obavijestiti djelatnika Društva.

 

9.1. Djelatnik Društva će na licu mjesta istražiti reklamaciju i poduzeti sve što je u njegovoj moći kako bi se o reklamaciji odlučilo bez odgađanja. Rok za predavanje reklamacije je 24h od preuzimanja spornog predmeta.

 

9.2. U slučaju da Korisnik nije zadovoljan uslugom čišćenja, a nezadovoljstvo je opravdano, Društvo će bez naknade ponoviti postupak čišćenja.

 

9.3. U slučaju da reklamaciju Korisnika nije moguće riješiti na licu mjesta ista će biti proslijeđena zajedno sa predmetom u sjedište Društva na unutarnju istragu kako bi se utvrdio uzrok nedostataka.U ovom slučaju sačinit će se zapisnik o reklamaciji u kojem će biti navedeno o kakvoj vrsti reklamacije je riječ, a Korisniku će biti uručen primjerak (kopija) zapisnika o reklamaciji.

 

9.4. Reklamacija Korisnika biti će obrađena sukladno pravilima struke uzimajući u obzir podatke kojima Društvo raspolaže o slijedivosti predmeta koji je Društvu povjeren na uslugu. Prilikom obrade reklamacije Društvo može kontaktariti proizvođača kako bi primilo podatak o načinu izrade i kontroliranja kvalitete proizvoda prije stavljanja međunarodno važećih simbola načinu održavanja na ušivenu etiketu za čije stavljanje odgovornost leži isključivo na proizvođaču sukladno točki 3.6. ovih Općih uvjeta. O rezultatima provedene istrage nad reklamacijom Korisnik će biti obaviješten unutar 15 dana putem e-maila ili poštom preporučeno. Korisnik je obvezan kontaktirati Društvo, donosno doći preuzeti predmet u roku od 30 dana od dana primitka rezultata o provedenoj istazi. Protekom roka od 60 dana Društvo ima pravo raspolagati predmetom te će sukladno Zakonu o zbrinjavanju tekstilnog otpada nepreuzeti predmeti predati Caritasu ili društvu za zbrinjavanje otpada.

 

9.5. U slučaju da se utvrdi da je riječ o šteti uzrokovanoj radnjama Društva ili gubitkom predmeta, Društvo će Korisniku nadoknaditi nastalu štetu koja se procijenjuje u zavisnosti od starosti predmeta, daljnjoj nosivosti, veličini oštećenja i sl. U slučaju da je riječ o potpunom uništenju Društvo će Korisniku nadoknaditi štetu u visini tržišne vrijednosti predmeta, uzimajući u obzir starost predmeta sukladno tablici iz točke 9.6. ovih Općih uvjeta. Za utvrđivanje visine naknade štete u ovom slučaju Korisnik je obvezan dostaviti Društvu podatak o starosti predmeta i dokaz o kupnji (račun). U slučaju nedostataka dokaza o kupnji proizvoda (račun), kako bi se utvrdila trenutna tržišna vrijednost predmeta biti će potrebno provesti istragu o cijeni predmeta u trenutku kupnje i starosti predmeta.

 

9.6. Uzimajući u obzir životni vijek predmeta kako je isti opisan u točki 3.1. ovih Općih uvjeta tržišna vrijednost predmeta u odnosu na vrijednost predmeta umanjuje se po godinama starosti predmeta u postocima kako slijedi:

 

Tablica procjene isplatne vrijednosti predmeta

Vrsta odjeće Prosječan vijek trajanja 0-12 mjeseci <2 godine < 3 godine <4 godine <5 godina
Tkanina 4 50,00% 40,00% 30,00% 20,00% 0,00%
Prirodno krzno 7 80,00% 70,00% 60,00% 50,00% 40,00% i manje
Glatke i velur kože 5 70,00% 60,00% 50,00% 40,00% 40,00%
Mc cloud jakne 5 80,00% 70,00% 60,00% 50,00% 50,00%
Odijelo 4 50-70 % 40,00% 30,00% 30,00% 20,00%
Hlače, suknje, košulje 3 50,00% 40,00% 30,00% 20,00% 20,00%
Sportska odjeća 2 40,00% 30,00% 20,00%                 0,00%                 0,00%
Popluni 7 50-70 % 50,00% 40,00% 30,00% 20,00%
Zavjese 5 40,00% 30,00% 20,00% 10,00% 0,00%
Tepisi 7 40,00% 30,00% 20,00% 20,00% 10,00%

9.7. Ako se reklamacija riješi na obostrano zadovoljstvo Korisnik i Društvo će o navedenom potpisati zapisnik te Potvrdu o primitku naknade štete odnosno, u opciji Korisnika, o zamjenskom ispunjenju obveze korištenjem usluga Društva u visini utvrđenog iznosa štete.

 

9.8. U slučaju potpunog uništenja predmeta, trenutkom potpisivanja Potvrde o isplati štete odnosno o korištenju usluga Društva umjesto isplate, uništeni predmet prelazi u vlasništvo Društva te Korisnik više ne polaže nikakva prava na istom.

 

9.9. Ukoliko se reklamacija Korisnika ne može riješiti na obostrano zadovoljstvo provest će se vještačenje u za to ovlaštenim ustanovama ili uz pomoć ovlaštenog sudskog vještaka.

 

9.10. Neovisno o postojanju reklamacije Korisnik je bez odgode dužan Društvu podmiriti račun za izvršene usluge.

 

Nemogućnost otklanjanja svakog pojedinog zaprljanja ne znači da usluga nije profesionalno i propisno izvršena. Svaka profesionalno i propisno izvršena usluga podložna je naplati.

 

9.11. Do potpunog namirenja računa Društva za izvršene usluge Društvo ima pravo zadržanja predmeta Korisnika nad kojim je usluga izvršena.

10.OPĆA UREDBA I ZAŠTITA PODATAKA “GDPR”

10. Prilikom prvog posjeta pojedinoj poslovnici Društva i preuzimanja predmeta od strane Korisnika djelatnici Društva zatražiti će od Korisnika pojedine osobne podatke.

 

10.1. Osobni podaci prikupljaju se u svrhu sklapanja i ispunjenja ugovora. Društvo se obvezuje prikupljenim osobnim podacima postupati sukladno odredbama Opće uredbe i zaštiti podataka (dalje u tekstu “GDPR”) i pripadajućih primjenjivih propisa o zaštiti osobnih podataka. U tu svrhu Društvo sukladno odredbama čl. 13 i 14 GDPR-a daje slijedeći obavijesti:

 

10.1.1. Osobne podatke navedene u ovim Općim uvjetima u svojstvu voditelja obrade prikuplja PeRiLandd.o.o. registrirano je kod Trgovačkog suda uRijeci  pod poslovnim brojem subjekta 05229600, OIB 24411253203. Podaci i kontakt službenika za zaštitu osobnih podataka dostupni su na web stranici Društva  http://www.periland.hr/

10.1.2. Društvo prikupljene osobne podatke može koristiti u svrhu sklapanja i ispunjenja ugovora o pružanju usluga i ispunjenja zakonskih obveza iz propisa područja djelatnosti Društva, sukladno čl. 6. st 1(b) GDPR-a.

 

10.1.3. Podaci koji se prikupljaju su podaci o imenu i prezimenu, adresi stanovanja, broju telefona, e-mail adresi.

 

Prikupljeni podaci se ne dostavljaju trećim osobama i ne izvoze izvan EU.

 

10.1.4. Društvo će podatke koje prIkuplja čuvati u bazi podataka 6 godina od sklapanja ugovora.

 

10.1.5. Društvo poštuje prava ispitanika na pristup, ispravak, brisanje i ograničavanje obrade osobnih podataka, kao i prava na ulaganje prigovora na obradu i prava na prenosivost podataka. Navedena prava ispitanici ostvaruju podnošenjem pisanog zahtjeva Društvu i/ili Službeniku za zaštitu osobnih podataka na e-mail adresu: periland.viskovo@gmail.com Pravo na podnošenje prigovora ostvaruje se prigovorom Agenciji za zaštitu osobnih podataka.

 

10.2. Korisnik je prihvaćanjem Ovih općih uvjeta obaviješten da Društvo prikuplja, obrađuje i koristi osobne podatke koje od njega zatraže djelatnici Društva.

11.PREUZIMANJE PREDMETA PO IZVRŠENOJ USLUZI

Korisnik je dužan preuzeti predmet za koje je Društvo izvršilo uslugu u roku od 30 dana od dana zaprimanja predmeta .

 

U slučaju da Korisnik ne preuzme predmet u roku od 30 dana Društvo protekom roka od 60 dana ima pravo raspolagati predmetom te će sukladno Zakonu o zbrinjavanju tekstilnog otpada nepreuzeti predmeti predati Caritasu ili društvu za zbrinjavanje otpada.

12.

Društvo vrši usluge sukladno važećem cjeniku koji je dostupan u svakoj poslovnici Društva. U slučaju da pojedine usluge u određenom razdoblju budu na akciji isto će biti navedeno u svakoj od poslovnica društva.

Na sve odnose između Korisnika i Društva koji nisu definirani ovim Općim uvjetima primjenjuju se na odgovarajući način važeći propisi Republike Hrvatske.

 

Za rješavanje sporova proizašlih iz ili u svezi s uslugama Društva bit će stvarno nadležan sud u Republici Hrvatskoj.